lördag 15 maj 2010

Annes White Chocolate Chunk Macadamia Cookies


Det är nog ett halvår sen jag hittade det här kakreceptet på Anne's Food, och jag har varit sugen på att baka efter det sedan dess. I torsdags hände det, jag bakade Annes kakor och de blev en uppskattad fredagsfika på jobbet. Själv är jag väldigt svag för macadamianötter så jag kände på mig att de skulle bli hur smarriga som helst. Och det blev de! Receptet finns ju redan här så jag länkar istället för att beskriva. Men ett lite foto kan jag bjuda på.

5 kommentarer:

  1. Macadamianötter tycker jag också är så goda. Förstår att kollegorna blev glada :-)

    SvaraRadera
  2. jag har pinsamt nog aldrig smakat på macadamianötter - hur kan jag ha missat det?! kakorna ser mkt smarriga ut!

    hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Åh så gott det ser ut! Det där receptet måste jag komma ihåg! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

    SvaraRadera
  4. vittchoklad och Macadamianötter var en bra kompis hihi jag bakade innan men inte samma recept de var gott ;=)

    SvaraRadera
  5. Remsan, Charlotta, Daniella och Sana - tack för era kommentarer!

    SvaraRadera