tisdag 12 januari 2010

God vardagsmat och en ny utmaning

Nu har jag lagat två rätter ur min nya kokbok och de har båda varit riktigt goda. Det är väl egentligen förtidigt att säga men Vår wokbok tycker jag redan är en riktigt bra samling vardagsrecept i vilken jag troligen kommer hitta fler goda recept till mina veckomatsedlar. När jag har skrivit det här lilla inlägget ska jag lägga upp bilder till Grönsaker med cashewnötter och Fiskrulader med papayasås. Och efter det ska jag experimentera i köket med polkagrisar med anledning av Månadens sötsak - en utmaning helt i min smak på bloggen Söta saker. Jag tänker prova att göra polkagris-macaroner. Det kan gå hursomhelst för jag har aldrig bakat macaroner men jag har en idé som jag tror kommer bli kanon om jag får till det. Förhoppningsvis har jag ett schysst recept och frestande bilder att dela med mig av imorgon.

Söta saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar